Standardy jakości

MLC 2006

W naszej działalności kierujemy się następującymi zasadami zawartymi w konwencji MLC 2006 oraz Ustawie o Pracy Na Morzu:

  1. Nie pośredniczymy w zatrudnianiu Marynarzy poniżej 18 roku życia.
  2. Usługi pośrednictwa pracy są wykonywane w sposób bezpłatny dla Marynarzy.
  3. Marynarz nie ponosi kosztów bezpośrednio związanych ze skierowaniem do pracy za granicą, w tym kosztów dojazdu na statek i powrotu do miejsca repatriacji wskazanego w marynarskiej umowie o pracę, wydania wizy, badań lekarskich oraz tłumaczenia dokumentów.
  4. Działalność prowadzimy w sposób gwarantujący poszanowanie praw Marynarza.
  5. Informujemy Marynarza o wszystkich warunkach związanych z oferowaną mu pracą i zatrudnieniem, w tym nazwę i adres armatora, nazwę statku oraz stanowisko, wysokość i warunki wynagrodzenia.
  6. Rozpatrujemy rzetelnie skargi i zapytania Marynarzy, a także ich rodzin, w związku z wykonywaną przez Marynarza pracą  – procedura skarg.
  7. Współpracujemy tylko z uznanymi Armatorami.
  8. Przestrzegamy ustawy o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

ISO 9001

Firma przechodzi coroczny audyt ISO.

Polityka jakości to deklaracja ze strony firmy, w jaki sposób zamierza budować jakość i stosować się do określonych norm.

Polityka jakości służy również temu, aby przedstawić drogę, jaką firma chce przebyć w celu uzyskania określonej jakości w swojej strukturze.

System zarządzania Phoenocean, spełnia normy ISO 9001:2015
Aplikacja

Wybierz język