Składanie skarg

Procedura składania skarg

Każdy Marynarz zatrudniony za pośrednictwem firmy ma prawo złożyć skargę dotyczącą działania firmy w zakresie standardu 1.4 Konwencji MLC 2006.

Skargi będą przyjmowane w formie pisemnej. Formularz skargi można pobrać tutaj. Skarga winna zawierać jej opis i oczekiwania Marynarza, a także jego imię i nazwisko oraz adres. Skargi nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu nie będą rozpatrywane.

Dane kontaktowe do składania skarg do Agencji pośrednictwa pracy:

Phoenocean Ltd.

Andrzej Stępnik
Managing Director
andrzej.stepnik@phoenocean.pl
ul. Pańska 96
00-837 Warsaw

Phoenocean Ltd.

Patrycja Gajewska-Kwarciana
Branch Office Director
patrycja.gajewska@phoenocean.pl
ul. 10 Lutego 16
81-369 Gdynia

Agencja zobowiązuje się potwierdzić otrzymanie skargi w ciągu 7 dni roboczych wykorzystując sposób komunikacji wybrany przez Marynarza.

Skarga będzie rozpatrywana bez zbędnej zwłoki. Maksymalny czas załatwiania skargi to 30 dni licząc od dnia jej wpływu.

Wszelkie nierozstrzygnięte skargi marynarskie agencja winna zgłosić do właściwej jednostki nadzorującej po stronie administracji morskiej. Informacja o ilości złożonych skarg oraz sposobie ich rozwiązania będzie przekazywana do Administracji Morskiej w trybie przez nią wymaganym.

Dane kontaktowe do składania skarg w kraju zamieszkania Marynarza:

Urząd Morski w Gdyni

81-338 Gdynia,
ul Chrzanowskiego 10
dumsekr@umgdy.gov.pl
(58) 355 32 20
www.umgdy.gov.pl

Aplikacja

Wybierz język